Ahad, 20 Februari 2011

KePEnatan....keLeTiHan...

hari nie mmg hri yang memenatkan dan meletihkan diriku... seawal 8.compagi aku bangun untuk ke program SURE HIRED.. program yang mmg best iaitu cara-cara nak pi temuduga.. amat banyak input yang boelh diambil.. prgam abis sampi kul 5.30ptg.. ps tuh balik blik dengan keadaan yang mengantuk sangat2... cz tdr smlm lwt kul 5.15pg... ps tuh buat preparation untuk perjumpaan dengan ahli kumpulan 7 bagi kelab INSMARTIVE... tapi sambutan amat mengecewakan... aku tunggu dari kul 9mlm 9.30 br smpi.. biasela janji melayu.. aftr tht aku pi memberi sokongan kepada calon FAKULTI aku... FAZLIYANIE... yang bertanding MPP.. yang paling berani aku rsa aku orgnyer..hehehe... (maaf ye kl0 ada yg terasa...hehehe) lama gler.. smpi kul 11.mlm br YANIE berckap... abis jer yani ckap.. aku pon blik bilik dengan keadaan perut kelaparan... ps tuh mam nasi dan hotdog... skrg br dapat relex jap... mataku sudah mula layu..hehehe...

Tiada ulasan: