Selasa, 17 Ogos 2010

liku-liku kehidupan ep 1

                  salam... maaf lama tak post something dalam blog nie. Masa amat mencemburuiku dan kemalasan menghambat diriku dari menulis di dalam blog ini..

             Hidup ini kadang kala penuh pancaroba dan cabaran yang harus ditempuhi TIDAK terkecuali AKU. Masuk semester 3 tahun 2 nie banyak memberikan cabaran dalam hidupku. Bermula dengan penglibatan dalam kelab kesayangan hingga ke kelas ( kuliah).
       
               Namun itu semua dalam cabaran dalam hidupku. Untuk sem nie kene buat banyak research diluar di mana 3 subjek untuk sem ini memerlukan aku ke company dan membuat interview. Kerja yang banyak dan masalahnya sem ini aku menjadi seorang yang pemalas. seolah-olah aku kehilangan arah tujuan. kenapa boleh menjadi seperti itu??? 

            
       YA ALLAH SEMOGA ENGKAU DAPAT MEMBERIKAN AKU HIDAYAHMU YA ALLAH. hambaMU nie sesat dalam memjalankan amanah yang telah diberikan. TEtapkan hatiku untuk tetap teguh kepadaMu Ya allah...
 

Tiada ulasan: